> Biznes > Polary dla pracowników i klientów. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o tych ubraniach

Polary dla pracowników i klientów. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o tych ubraniach

Rynek ubrań firmowych i reklamowych w ostatnich latach mocno się rozwinął. Właściciele firm i przedsiębiorstw mają obecnie do dyspozycji już nie tylko koszulki reklamowe. Choć ten gadżet wciąż pozostaje popularny, obecnie można przebierać w propozycjach i skompletować właściwie całą garderobę znakowanej odzieży. W zależności od branży mogą to być na przykład koszule, softshelle czy bluzy z logo firmy. Popularnym rozwiązaniem są również polary z nadrukiem. Ich wybór i odpowiednie znakowanie nie jest jednak tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać. Przybliżamy więc najważniejsze cechy firmowych i reklamowych polarów.

Zalety polarów firmowych i reklamowych

Polar jest rodzajem dzianiny produkowanej z tworzyw sztucznych, przede wszystkim typu PET. To ten sam materiał, który służy do produkcji plastikowych butelek z napojami, które można kupić w każdym sklepie. W przypadku polarów powstaje z niego jednak tworzywo o zupełnie innych właściwościach.

Największym atutem polarów jest utrzymywanie ciepłoty ciała. Ich struktura była wzorowana na futrze niedźwiedzi polarnych – tak jak pierwowzór ma więc zapobiegać wychłodzeniu organizmu. Z tego powodu polary firmowe i reklamowe są chętnie zakładane wiosną czy jesienią. Przy okazji polary dla pracowników dość sprawnie odprowadzają pot z powierzchni ciała, dzięki czemu dłużej jest ono suche nawet w czasie wysiłku. Ten typ ubioru cechuje się także podstawową odpornością na wilgoć. 

Do tego należy dołożyć sporą odporność na zabrudzenia oraz zagniecenia. Polarów w zasadzie nie trzeba prasować, dlatego są doceniane przez pracowników. Polar dobrej jakości to także bardzo przydatny gadżet reklamowy, ponieważ może długo służyć obdarowanemu klientowi. Solidne polary firmowe i reklamowe dobrej jakości, w modnych kolorach i fasonach, znajdziesz na https://www.e-logos.pl.

W jakich branżach polary sprawdzą się najlepiej?

Nie do każdej branży polar będzie jednak pasować. W przypadku ubrań firmowych ich zakup ma największy sens wówczas, gdy pracownicy sporą część swojej pracy wykonują na zewnątrz. Polary dla pracowników są świetnym rozwiązaniem dla dostawców czy kierowców. Wówczas dobrze widoczne logo firmy może stać się dla klienta prawdziwym znakiem rozpoznawczym. Polary firmowe sprawdzają się też w przypadku inżynierów czy kontrolerów zajmujących się zewnętrznymi instalacjami.

Coraz chętniej stosowane polary reklamowe również warto dopasować do branży. Ten rodzaj ubrania nie sprawdzi się przy firmach oferujących produkty i towary luksusowe. W towarzystwie produktów szybkozbywalnych zazwyczaj będą jednak świetną formą promocji.

Jak znakować polary firmowe i reklamowe?

Przy zamawianiu polarów firmowych i reklamowych trzeba także podjąć odpowiednią decyzję dotyczącą ich znakowania. W przypadku ubrań firmowych możemy pozwolić sobie na nieco więcej. Logotyp może być większy, ponieważ pracownicy i tak będą używać w pracy tego stroju. Oczywiście nie warto przesadzać, by podwładni nie czuli dyskomfortu, ale nawet spore logo na plecach nie powinno być problemem.

Co innego polary reklamowe. Tutaj warto postawić przede wszystkim na nawiązania kolorystyczne. Logo powinno być niewielkie, może zajmować miejsce na piersi czy też rękawie. O jego estetykę nie ma się co martwić. Ze względu na swoją specyfikę na dzianinie polarowej nie można stosować sitodruku czy termotransferu. Do znakowania tych ubrań służy jedynie elegancki haft komputerowy lub naszywki – to stylowe i trwałe metody.