Personalizowana koszula do pracy. Komu się przyda i jak ją zamówić?

Znakowane ubrania w firmach i na ulicach już nikogo nie dziwią. Polscy przedsiębiorcy bardzo chętnie korzystają z tej formy reklamy i dbania o wizerunek firmy. W polskich firmach coraz częściej pojawiają się jednak również personalizowane ubrania. Jednym z tych, które w takiej wersji wygląda niezwykle efektownie, jest koszula do pracy. Komu przyda się najbardziej? Jak ją zamówić i na co zwrócić uwagę przy personalizacji? Odpowiadamy na te pytania!

W jakich branżach sprawdzi się personalizowana koszula do pracy?

Koszule personalizowane wyróżniają się na tle odzieży znakowanej tym, że oprócz logo firmy czy hasła reklamowego posiadają również cechy indywidualne. Najczęściej jest to po prostu imię, czasami również imię i nazwisko pracownika, dla którego jest przeznaczona.

Personalizowana koszula do pracy będzie dobrym pomysłem przede wszystkim na stanowiskach związanych z obsługą klienta. Imię w widocznym miejscu pomoże klientom w odnalezieniu się w rozmowie z pracownikiem. W razie potrzeby łatwiej będą też mogli później go odszukać, ewentualnie powołać się na rozmowę z konkretnym człowiekiem przy załatwianiu kolejnych spraw.

Turystyka, gastronomia, banki, handel

Taka koszula do pracy sprawdzi się więc w branży turystycznej oraz gastronomicznej. W tym pierwszym przypadku warto w nią wyposażyć zwłaszcza osoby pracujące w recepcji hoteli czy pensjonatów, ewentualnie również ekipę sprzątającą. Wówczas muszą to być jednak koszule o luźniejszym stroju, które nie będą przeszkadzać w sprzątaniu.

W barach i restauracjach imiona pojawiają się z kolei przede wszystkim na koszulach gastronomicznych dla kelnerek i kelnerów. Również w takich okolicznościach ułatwiają komunikację z klientem.

Personalizowana koszula do pracy pojawia się także w sektorze bankowym, gdzie stawia się jednak na dużą elegancję i formalny styl ubioru. Na walory funkcjonalne powinno się z kolei zwrócić uwagę przy wyborze koszul dla osób zatrudnionych w handlu. Personalizowane ubrania to domena sprzedawców i ekspedientek na stacjach benzynowych czy w eleganckich sklepach, ale takie stylizacje do pracy zdarzają się także w popularnych marketach.

Zamawianie personalizowanej koszuli – na co zwrócić uwagę?

Personalizowana koszula do pracy zawsze jest kosztem ponoszonym przez pracodawcę – to w jego gestii leży dostarczenie ubrań roboczych czy też innych narzucanych uniformów. Najlepiej zamawiać je w specjalistycznych drukarniach. Kiedy się na to zdecydujesz, zwróć jednak uwagę również na to, w którym miejscu odzieży znajdzie się imię pracownika.

Lokalizacja powinna być dobrze widoczna, ale jednocześnie w miarę subtelna. Dobrym miejscem będzie pierś – po jednej stronie może się wówczas znaleźć logo firmy, po drugiej imię pracownika. Więcej informacji na temat polecanych lokalizacji nadruków na koszulach znajdziesz na https://odziezbiznesowa.pl/jak-wybrac-koszule-z-logo-firmy-praktyczne-porady.

Istotny jest również wybór metody znakowania. Nie musi być przesadnie wyrafinowana, bo imiona czy nazwiska nie mają zbyt wielu graficznych szczegółów. Bardziej liczy się trwałość i elegancja. Najlepiej w takiej roli sprawdzi się więc haft komputerowy. To wyszywane wzory, które dodają wszystkim ubraniom elegancji. W dodatku umożliwiają częste pranie w wysokich temperaturach i bezpieczne prasowanie koszuli męskiej czy damskiej. A to pomoże w odpowiedniej pielęgnacji materiału – inne metody znakowania nie są tak trwałe.

Podsumowanie: komu przyda się personalizowana koszula do pracy?

Personalizowana koszula do pracy przyda się na stanowiskach związanych z kontaktem z klientem. Najczęściej pracodawcy prezentują je swoim podwładnym, którzy pracują w branży turystycznej i gastronomicznej, a także w sektorze bankowym i handlu. Przy zamawianiu trzeba pamiętać o wyborze odpowiedniego miejsca znakowania oraz techniki, jaką zostanie wykonany wzór.